Наступний навчальний рік буде четвертим – завершальним у циклі впровадження реформи початкової школи. Моніторинг НУШ показав, що, починаючи з третього класу, учнівство все менше любить математику. Тобто нелюбов до неї в базовій школі не з’являється в один момент, а тягнеться з початкової. У чому ж проблема? Куди за два роки зникають першачки, що з такою радістю і зацікавленістю йшли до школи? Чому після десяти років одні учні виносять зі шкільного курсу блискучі знання і вміння логічно мислити, а інші — усвідомлення марності сухих формул, графіків, рівнянь, стійку відразу до точних наук?

Справа не в існуванні «математичного гена» і поділі людей на фізиків і ліриків. Природні здібності лише в певній мірі впливають на успіх у вивченні математики. Головними факторами є грамотні методики і сприятливе середовище навчання.

Підготувати дітей до успішного засвоєння точної науки допомагають спеціальні методики, не обов'язково пов'язані з тренуванням математичних навичок.

ХИТРІ МЕТОДИ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ 

Деякі приклади:

Саме такі та інші «хитрі» методи навчання математики використовує на початковому етапі СІНГАПУРСЬКА МЕТОДИКА. І такий підхід дозволяє будь-якому учню засвоїти математичні знання на достатньому рівні. У нас навіть «природжені гуманітарії» стають талановитими математиками.

Сайт сінгапурської математики в Україніи — тут.