![]() начальниця відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва |
Вітальне слово. Відкриття зимової сесії STEM-школи 2022 |
22 лютого 2022 року | |
---|---|
![]() завідувачка сектору інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників відділу STEM-освіти, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор програм, підручників, навчальних посібників |
Розвиток професійної компетентності педагогів із питань STEM-освіти Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() головний редактор видавництва "Видавничий дім «Освіта»", вчителька інформатики ліцею «Престиж», авторка модельних навчальних програм з інформатики, підручників та навчальних посібників |
Де місце STEM в освітньому процесі від гасла до реалій Коло питань:
|
![]() доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України, авторка програм, підручників, статей |
Дослідницькі STEM-проєкти Коло питань:
|
![]() заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителька фізики та природознавства, учитель-методист Миколаївської гімназії №29 Миколаївської міської ради Миколаївської області |
Наукові пікніки – гімназійний фестиваль інтелекту, знань та радості Коло питань:
|
КЗ «Покровський педагогічний фаховий коледж» Департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації, м. Покровськ![]() директор, кандидат педагогічних наук; ![]() викладач математичних дисциплін; ![]() викладачка математичних дисциплін; ![]() викладачка природничих дисциплін |
Застосування середовища Scratch4Arduino для реалізації STEM-проєктів Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
23 лютого 2022 року | |
Розкрийте свій потенціал разом з практиками | |
Навчально-презентаційні матеріали регіональних STEM-шкіл | |
STEM на Дніпрі | Керівник:Бутурліна Оксана Василівна кандидат філософських наук, завідувачка кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради |
![]() кандидат філософських наук, завідувачка кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради |
Найважливіші відкриття української STEM-освіти Коло питань:
|
![]() вчителька математики Криворізького Центрально-Міського ліцею Дніпропетровської області |
Математика важлива! Телевізійна школа математики Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька фізики та астрономії Криворізького Центрально-Міського ліцею Дніпропетровської області |
STEM-проєкти з астрономії Коло питань:
|
![]() вчителька хімії і біології Криворізького Центрально-Міського ліцею Дніпропетровської області |
Організація роботи над дослідницькими STEM-проєктами Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() заступниця директора з навчально-виховної роботи Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради Дніпропетровської області |
Як оцінити STEM-потенціал уроку Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька початкових класів КЗ «НВК №1» м. Покров Дніпропетровської області |
Перспективи авторського спецкурсу «Введення в науку» в STEM-освітньому просторі Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчитель інформатики Криворізької гімназії Дніпропетровської області |
Освітні вебресурси під час викладання математики Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() керівник гуртка «Школа юного винахідника» Центру дитячої та юнацької творчості Жовтоводської міської ради Дніпропетровської області |
Школа винахідництва як вектор розвитку STEM Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
Терно-STEM | Керівник: Вітенко Ігор Михайлович кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОІППО |
Тернопільський ОІППО![]() кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва ![]() методистка, в.о. завідувачки лабораторії STEM-освіти; ![]() кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів |
Деякі аспекти розвитку STEM-компетентностей педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчитель фізики НВК «Мишковицька ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» Тернопільської області |
Моделювання та дослідження фізичних явищ засобами STEM Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчитель трудового навчання та фізики Рогачинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Нараївської ОТГ Тернопільської області |
Впровадження STEM у навчальний процес за допомогою освітньої робототехніки Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчитель фізики опорного закладу «Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Почаївської міської ради Тернопільської області |
Сучасні цифрові лабораторії як важливий засіб реалізації STEM-освіти та формування ключових компетентностей учнівської молоді Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька інформатики, фізики і астрономії КЗ Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області |
Цифрове мистецтво на STEM-уроках Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька інформатики, математики КЗ Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області |
Новий освітній простір через інтеграцію STEM- уроків Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
STEM-освіта в Рівненській області | Керівник: Гавлітіна Тетяна Миколаївна кандидат педагогічних наук, доцент, проректор із науково-педагогічної роботи Рівненського ОІППО |
![]() кандидат педагогічних наук, доцент, проректор із науково-педагогічної роботи Рівненського ОІППО |
Науково-орієнтована освіта в закладах освіти Рівненщини: STEM-підхід Коло питань:
|
![]() кандидат педагогічних наук, доцент кафедри природничо-математичної освіти Рівненського ОІППО |
Віртуальні STEM-лабораторії як компонент сучасного освітнього середовища Коло питань:
|
![]() Рожко Володимир Вікторович ![]() Ланкіна Вікторія Володимирівна методисти обласного наукового ліцею м. Рівне Рівненської обласної ради |
Факультативний інтегрований спецкурс «Англійська в IT» Коло питань:
|
Володимирецький ліцей «Колегіум» Володимирецької селищної ради Рівненської області![]() директор ![]() вчителька математики ![]() вчителька математики ![]() вчителька фізики |
Використання обладнання STEM-центру в освітньому процесі Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() заступник директора з навчально-виховної роботи Рівненської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №15 Рівненської міської ради Рівненської області |
Створення художнього образу шляхом поєднання та взаємовпливу STEM-технологій і мистецтва Коло питань:
|
![]() заступник директора Сарненського районного ліцею «Лідер» Сарненської міської ради Рівненської області |
Формування STEM-освітнього середовища: форми та методи роботи Коло питань:
|
Сарненський районний ліцей «Лідер» Сарненської міської ради Рівненської області![]() заступник директора ![]() вчителька фізики |
Науковий пікнік як форма впровадження STEM-освіти в закладі освіти Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
Сарненський районний ліцей «Лідер» Сарненської міської ради Рівненської області![]() заступник директора ![]() заступник директора ![]() заступник директора |
Етно-STEAM Коло питань:
|
![]() вчителька інформатики Вараського ліцею № 1 Вараської міської територіальної громади Рівненської області |
Технологія лазерного гравірування з використанням засобу Snapmaker 3-in-1 3D-Printer Коло питань:
|
24 лютого 2022 року | |
Навчально-презентаційні матеріали регіональних STEM-шкіл | |
STEM-Прикарпаття | Керівник: Марковецька Оксана Василівна методистка лабораторії національного виховання Івано-Франківського ОІППО |
![]() директорка КПЗО «Центр освітніх інновацій Івано-Франківської міської ради» Івано-Франківської області |
STEM- проєкти Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчитель хімії Ліцею №24, Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області |
STEM- уроки Коло питань:
|
![]() доктор технічних наук, професор, завідувачка кафедри інженерної та комп′ютерної графіки Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу Івано-Франківської області |
STEM-середовище – сучасний погляд в освіті Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
Полтава-STEАM | Керівник: Романенко Анжела Михайлівна методистка центру методології та методики формування цінностей Полтавського ОІППО ім. М. В. Остроградського |
![]() методистка центру методології та методики формування цінностей Полтавського ОІППО ім. М. В. Остроградського |
Використання вебтехнологій під час організації виховного процесу. Особливості створення вебквестів виховного спрямування Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() педагог-організатор-методист ЗПО «Полтавський міський центр дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання» Полтавської області |
Сучасні підходи до національно-патріотичного виховання Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() педагог-організатор КЗ «Полтавська гімназія «Здоров′я» №14 Полтавської міської ради Полтавської області» |
Створення вебквестів здоров′язберігаючої та екологічної тематики Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() педагог-організатор-методист ЗПО «Полтавський міський центр дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання» Полтавської області |
Використання онлайн-ресурсів для створення вебквестів Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() педагог-організатор Гаркушинської гімназії Миргородської міської ради Полтавської області |
Інтерактивне наповнення вебквестів. Використання платформи LearningApps Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() педагог-організатор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області |
Освітня технологія «Едьютейнмент». Створення вебквестів на онлайн-сервісах «learnis» та «umapalata» Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька математики опорного навчального закладу «Скороходівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Скороходівської селищної ради Полтавського району Полтавської області» |
Гендерночутливий STEM-урок: від ідеї до втілення Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька математики Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 ім. В. Г. Короленка Полтавської міської ради Полтавської області |
Моделі математичних проєктів (з досвіду роботи) Коло питань:
|
STEM на Хортиці | Керівник: Фролов Дмитро Олександрович старший викладач кафедри дидактики природничо-математичних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» |
![]() старший викладач кафедри дидактики природничо-математичних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької області |
Використання об′єктів мистецтва в природничій освіті на засадах STEAM Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри інформатичної та технологічної освіти КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької області |
Використання віртуальних інтерактивних симуляцій в освітньому процесі Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() кандидат технічних наук, доцент кафедри інформатичної та технологічної освіти КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької області |
Відкрита платформа «evive» як інноваційний навчальний засіб у контексті STEM-освіти Коло питань:
|
25 лютого 2022 року | |
Навчально-презентаційні матеріали регіональних STEM-шкіл | |
STEM на Буковині | Керівник: Юзькова Валентина Дмитрівна кандидат хімічних наук, доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області |
![]() кандидат хімічних наук, доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області ![]() канд.хім.наук, завідувачка кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін |
STEM-освітній компонент професійного розвитку педагогів Коло питань:
|
![]() кандидат історичних наук, доцент, старший науковий співробітник Чернівецької філії ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти» |
STEАM і культура Буковини Коло питань:
|
![]() завідувач організаційно масового відділу Комунальний заклад "Чернівецький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді", кандидат фізико-математичних наук |
Проєктна діяльність як засіб розвитку ключових компетентностей особистості Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька інформатики та математики, керівниця гуртка робототехніки середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів с. Бабин Кельменецької селищної ради Дністровського району Чернівецької області, старший вчитель |
STEM освіта та гендерні стереотипи Коло питань:
|
![]() вчитель робототехніки Чернівецького ліцею №15 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» із вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради Чернівецької області |
Впровадження інтегрованого підходу при викладанні робототехніки з використанням наборів Arduino Коло питань:
|
![]() вчителька математики та робототехніки Чернівецького ліцею №15 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» із вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради Чернівецької області |
Освітня робототехніка як спосіб забезпечення мотивації учнів до навчання Коло питань:
|
![]() заступник директора з навчально-методичної роботи Чернівецького обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Чернівецької області |
Форми реалізації STEM-освіти в ЗПО Коло питань:
|
STEM-школа на Херсонщині | Керівник: Юзбашева Галина Сергіївна кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін Херсонської академії неперервної освіти |
![]() кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін Херсонської академії неперервної освіти |
Розвиток STEM-освіти на Херсонщині Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька математики та інформатики Раківського закладу повної загальної середньої освіти Бериславської міської ради Херсонської області |
Створення інноваційної моделі STEM-освіти у закладі (сільської місцевості) Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() завідувачка методичним відділом, керівниця гуртків робототехніки комунального закладу «Центр науково-технічної творчості учнівської молоді Херсонської обласної ради» |
Можливості закладу позашкільної освіти науково-технічного напряму в забезпеченні безперервної STEM-освіти вихованців технічних гуртків Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчитель інформатики Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №30 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови Херсонської міської ради Херсонської області |
Формування цілісної наукової картини світу у молодших школярів засобами STEM-освіти Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
26 лютого 2022 року | |
Навчально-презентаційні матеріали переможців, фіналістів конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок» | |
![]() вчителька математики та інформатики Раківського закладу повної загальної середньої освіти Бериславської міської ради Херсонської області, переможниця конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022» |
Світ фантастики чи реальність, або Наскільки ви підключені? Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителька інформатики Ніжинського навчально-виховного комплексу №16 «Престиж», переможниця конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022» |
Створення проєкту «Цікаві факти про папір» за допомогою онлайн-сервісів Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька математики, фізики та астрономії Хрестівського ліцею Хрестівської сільської ради Каховського району Херсонської області, переможниця конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022» |
Фізика і глечики Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
Ліцей № 24, Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області![]() учитель хімії; ![]() вчителька хімії, основ здоров′я; ![]() вчителька біології – переможці конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022» |
ВОлоДАрка світу живих Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька біології ЗЗСО №230 м. Києва, переможниця конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022» |
Монстр Франкенштейна «своїми руками» на уроках біології Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька інформатики; ![]() вчителька інформатики, математики ліцею №33 Полтавської міської ради Полтавської області, фіналісти конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022» |
Енергоефективні – нова генерація Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька фізики Лиманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Лиманської міської ради Донецької області, фіналістка конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2021» |
Популяризація енергозберігаючого способу життя Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |
![]() вчителька хімії та біології спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №57 із поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва, фіналістка конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022» |
Стратегія сталого розвитку природи і суспільства через призму STEM-освіти Коло питань:
|
ДОДАТКИ | |