Web stem school 2022
не дізнаєшся — не спробуєш, не спробуєш — не дізнаєшся
зареєструйся - ознайомся із матеріалами - знайди класну ідею - впроваджуй

Програма зимової сесії
«STEM-ШКОЛА - 2022»

Патрикеєва Олена Олександрівна Патрикеєва Олена Олександрівна
начальниця відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва
Вітальне слово.
Відкриття зимової сесії STEM-школи 2022
22 лютого 2022 року
Василашко Ірина Павлівна Василашко Ірина Павлівна
завідувачка сектору інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників відділу STEM-освіти, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор програм, підручників, навчальних посібників
Розвиток професійної компетентності педагогів із питань STEM-освіти

Коло питань:
  • STEM-школа: навчаємось та зростаємо разом;
  • ресурси для STEM-навчання;
  • STEM-заняття: планування, конструктор, реалізація
ДОДАТКИ
Коршунова Ольга Вікторівна Коршунова Ольга Вікторівна
головний редактор видавництва "Видавничий дім «Освіта»", вчителька інформатики ліцею «Престиж», авторка модельних навчальних програм з інформатики, підручників та навчальних посібників
Де місце STEM в освітньому процесі від гасла до реалій

Коло питань:
  • системне рішення викладання курсів природничо-математичного спрямування;
  • активні методи навчання
  • STEM-освіта
Засєкіна Тетяна Миколаївна Засєкіна Тетяна Миколаївна
доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України, авторка програм, підручників, статей
Дослідницькі STEM-проєкти

Коло питань:
  • інтеграція предметів природничого циклу
  • діяльнісний підхід у навчанні STEM
Братошевська Світлана Вікторівна Братошевська Світлана Вікторівна
заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителька фізики та природознавства, учитель-методист Миколаївської гімназії №29 Миколаївської міської ради Миколаївської області
Наукові пікніки – гімназійний фестиваль інтелекту, знань та радості

Коло питань:
  • досвід інноваційної позашкільної/позаурочної роботи – наукові пікніки;
  • створення педагогічної студії «STEM-освіта у школі» – новий формат методичної роботи;
  • формування STEM-середовища, яке виховує дослідників та дослідниць
КЗ «Покровський педагогічний фаховий коледж» Департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації, м. Покровськ

Олійник Олена Іванівна Олійник Олена Іванівна
директор, кандидат педагогічних наук;


Беспалий Андрій Олександрович Беспалий Андрій Олександрович
викладач математичних дисциплін;

Жмуренко Ольга Іванівна Жмуренко Ольга Іванівна
викладачка математичних дисциплін;


Корнієнко Ліана Олександрівна Корнієнко Ліана Олександрівна
викладачка природничих дисциплін
Застосування середовища Scratch4Arduino для реалізації STEM-проєктів

Коло питань:
  • реалізація STEM-освіти у КЗ «ППФК»;
  • створення STREM-середовища для проєктної діяльності;
  • практичне застосування середовища Scratch4Arduino для реалізації STREM-проєктів
ДОДАТКИ
23 лютого 2022 року
Розкрийте свій потенціал разом з практиками
Навчально-презентаційні матеріали регіональних STEM-шкіл
STEM на Дніпрі Керівник:Бутурліна Оксана Василівна

кандидат філософських наук, завідувачка кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради
Бутурліна Оксана Василівна Бутурліна Оксана Василівна
кандидат філософських наук, завідувачка кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради
Найважливіші відкриття української STEM-освіти

Коло питань:
  • STEM-освіта в Україні: найважливіші відкриття;
  • обличчя проєкту «STEM на Дніпрі»
Драмарецька Марія Геннадіївна Драмарецька Марія Геннадіївна
вчителька математики Криворізького Центрально-Міського ліцею Дніпропетровської області
Математика важлива! Телевізійна школа математики

Коло питань:
  • роль математики в розвитку STEM-освіти;
  • телебачення, яке вчить;
  • освітній контент для покоління Альфа
ДОДАТКИ
Бондарчук Тетяна Вікторівна Бондарчук Тетяна Вікторівна
вчителька фізики та астрономії Криворізького Центрально-Міського ліцею Дніпропетровської області
STEM-проєкти з астрономії

Коло питань:
  • як допомогти учням та ученицям «знайти» свою тему STEM-проєкту;
  • відсутність астрономічного обладнання – не вирок, або як можна виконати STEM-проєкт з астрономії без телескопу;
  • STEM-проєкти дітей як сходинки зростання вчителя, або як знаходити мотивацію для професійного самовдосконалення
Бондаренко Наталія Олегівна Бондаренко Наталія Олегівна
вчителька хімії і біології Криворізького Центрально-Міського ліцею Дніпропетровської області
Організація роботи над дослідницькими STEM-проєктами

Коло питань:
  • коучінг і педагогічний супровід під час організації дослідницької діяльності;
  • де взяти ідеї для STEM-проєктів;
  • мейкерство як засіб розвитку творчого потенціалу учнівства;
  • від літньої наукової школи до МАН
ДОДАТКИ
Мостєпан Наталія Миколаївна Мостєпан Наталія Миколаївна
заступниця директора з навчально-виховної роботи Криворізького Центрально-Міського ліцею Криворізької міської ради Дніпропетровської області
Як оцінити STEM-потенціал уроку

Коло питань:
  • головні риси STEM-уроку;
  • чому STEM-освіта – це освіта навпаки;
  • інтернет-ресурси для STEM-активностей;
  • критерії оцінювання уроку з точки зору його STEM-потенціалу
ДОДАТКИ
Швець Тетяна Миколаївна Швець Тетяна Миколаївна
вчителька початкових класів КЗ «НВК №1» м. Покров Дніпропетровської області
Перспективи авторського спецкурсу «Введення в науку» в STEM-освітньому просторі

Коло питань:
  • авторська програма спецкурсу «Введення в науку»;
  • спецкурс «Введення в науку» – відповідь на виклики НУШ;
  • реалізація спецкурсу в початковій школі: шляхи, засоби, результати
ДОДАТКИ
Коваль Андрій Миколайович Коваль Андрій Миколайович
вчитель інформатики Криворізької гімназії Дніпропетровської області
Освітні вебресурси під час викладання математики

Коло питань:
  • чи можливо урізноманітнити дистанційні уроки математики;
  • інтерактив без мультимедійної дошки;
  • математичні челенджі
ДОДАТКИ
Коцупей Богдан Анатолійович Коцупей Богдан Анатолійович
керівник гуртка «Школа юного винахідника» Центру дитячої та юнацької творчості Жовтоводської міської ради Дніпропетровської області
Школа винахідництва як вектор розвитку STEM

Коло питань:
  • шляхи розвитку STEM у галузі позашкільної освіти;
  • школа винахідництва як вектор розвитку науково-технічної творчості
ДОДАТКИ
Терно-STEM Керівник: Вітенко Ігор Михайлович

кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОІППО
Тернопільський ОІППО

Вітенко Ігор Михайлович Вітенко Ігор Михайлович
кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва

Кучер Людмила Андріївна Кучер Людмила Андріївна
методистка, в.о. завідувачки лабораторії STEM-освіти;


Олексюк Олеся Романівна Олексюк Олеся Романівна
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів
Деякі аспекти розвитку STEM-компетентностей педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти

Коло питань:
  • розвиток відкритого освітнього середовища для підвищення кваліфікації педагога як виклик сьогодення;
  • практичні рекомендації щодо створення продуктивного STEM-середовища в закладі освіти;
  • відкриті освітні ресурси для розвитку STEM-компетентностей
ДОДАТКИ
Михайленко Василь Володимирович Михайленко Василь Володимирович
вчитель фізики НВК «Мишковицька ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» Тернопільської області
Моделювання та дослідження фізичних явищ засобами STEM

Коло питань:
  • апаратно-обчислювальна платформа Arduino як засіб реалізації STEM-проєктів;
  • проєктування та конструювання лабораторного обладнання на основі Arduino
ДОДАТКИ
Стефанюк Ярослав Олегович Стефанюк Ярослав Олегович
вчитель трудового навчання та фізики Рогачинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Нараївської ОТГ Тернопільської області
Впровадження STEM у навчальний процес за допомогою освітньої робототехніки

Коло питань:
  • платформа Arduino як навчальна платформа;
  • використання мобільних додатків на уроках фізики;
  • робототехніка як навчальний предмет
ДОДАТКИ
Бондарчук Олександр Валерійович Бондарчук Олександр Валерійович
вчитель фізики опорного закладу «Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Почаївської міської ради Тернопільської області
Сучасні цифрові лабораторії як важливий засіб реалізації STEM-освіти та формування ключових компетентностей учнівської молоді

Коло питань:
  • сучасні цифрові пристрої в освітньому процесі;
  • досвід використання мобільних додатків на уроках фізики
ДОДАТКИ
Машталяр Ольга Михайлівна Машталяр Ольга Михайлівна
вчителька інформатики, фізики і астрономії КЗ Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області
Цифрове мистецтво на STEM-уроках

Коло питань:
  • інтеграція предметів у єдине ціле;
  • STEM-проєкти як складник освітнього процесу
ДОДАТКИ
Володко Лідія Володимирівна Володко Лідія Володимирівна
вчителька інформатики, математики КЗ Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області
Новий освітній простір через інтеграцію STEM- уроків

Коло питань:
  • математика через призму цифрових технологій;
  • використання проєктного підходу
ДОДАТКИ
STEM-освіта в Рівненській області Керівник: Гавлітіна Тетяна Миколаївна

кандидат педагогічних наук, доцент, проректор із науково-педагогічної роботи Рівненського ОІППО
Гавлітіна Тетяна Миколаївна Гавлітіна Тетяна Миколаївна
кандидат педагогічних наук, доцент, проректор із науково-педагогічної роботи Рівненського ОІППО
Науково-орієнтована освіта в закладах освіти Рівненщини: STEM-підхід

Коло питань:
  • сучасний зміст науково-орієнтованої освіти;
  • основні напрями розвитку науково-орієнтованої освіти в закладах освіти Рівненщини
Крутова Наталія Іванівна Крутова Наталія Іванівна
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри природничо-математичної освіти Рівненського ОІППО
Віртуальні STEM-лабораторії як компонент сучасного освітнього середовища

Коло питань:
  • віртуальна STEM-лабораторія для досліджень та експериментів із предметів природничо-математичного циклу;
  • види віртуальних експериментів, форми демонстраційного експерименту
Рожко Володимир Вікторович

Рожко Володимир Вікторович


Ланкіна Вікторія Володимирівна

Ланкіна Вікторія Володимирівна


методисти обласного наукового ліцею м. Рівне Рівненської обласної ради
Факультативний інтегрований спецкурс «Англійська в IT»

Коло питань:
  • навчальна програма спецкурсу;
  • фрагменти практичних занять спецкурсу
Володимирецький ліцей «Колегіум» Володимирецької селищної ради Рівненської області

Остапенко Анатолій Федорович Остапенко Анатолій Федорович
директор



Козодой Оксана Петрівна Козодой Оксана Петрівна
вчителька математики



Дуляницька Ірина Олександрівна Дуляницька Ірина Олександрівна
вчителька математики


Вегера Іванна Петрівна Вегера Іванна Петрівна
вчителька фізики
Використання обладнання STEM-центру в освітньому процесі

Коло питань:
  • STEM-центр, як інструмент реалізації науково-технічної підготовки учнів;
  • освітня робототехніка – один із напрямів розвитку науково-технічної творчості;
  • особливості використання верстатів з ЧПУ на уроках трудового навчання та технологій
ДОДАТКИ
Савчук Марія Валеріївна Савчук Марія Валеріївна
заступник директора з навчально-виховної роботи Рівненської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №15 Рівненської міської ради Рівненської області
Створення художнього образу шляхом поєднання та взаємовпливу STEM-технологій і мистецтва

Коло питань:
  • інтеграція мистецтва та науки;
  • формування компетентностей в учнів під час інтегрованих уроків
Дибач Тетяна Антонівна Дибач Тетяна Антонівна
заступник директора Сарненського районного ліцею «Лідер» Сарненської міської ради Рівненської області
Формування STEM-освітнього середовища: форми та методи роботи

Коло питань:
  • презентація роботи закладу в галузі STEM;
  • загальна характеристика змісту, форм та методів у галузі STEM, які використовуються в закладі освіти
Сарненський районний ліцей «Лідер» Сарненської міської ради Рівненської області

Іщук Олена Романівна Іщук Олена Романівна
заступник директора



Кудінова Юлія Віталіївна Кудінова Юлія Віталіївна
вчителька фізики
Науковий пікнік як форма впровадження STEM-освіти в закладі освіти

Коло питань:
  • презентація наукового пікніка;
  • методика організації та проведення наукового пікніка
ДОДАТКИ
Сарненський районний ліцей «Лідер» Сарненської міської ради Рівненської області

Дибач Тетяна Антонівна Дибач Тетяна Антонівна
заступник директора



Іщук Олена Романівна Іщук Олена Романівна
заступник директора



Крат Наталія Володимирівна Крат Наталія Володимирівна
заступник директора
Етно-STEAM

Коло питань:
  • етно-проєкт «Поліська коловерть»;
  • інтеграція технологій та мистецтва у етно-проєкті
Кубай Ірина Акопівна Кубай Ірина Акопівна
вчителька інформатики Вараського ліцею № 1 Вараської міської територіальної громади Рівненської області
Технологія лазерного гравірування з використанням засобу Snapmaker 3-in-1 3D-Printer

Коло питань:
  • програмне забезпечення Snapmaker Luban;
  • лазерна безпека;
  • матеріали для лазерного гравірування;
  • робочий процес лазерного гравірування
24 лютого 2022 року
Навчально-презентаційні матеріали регіональних STEM-шкіл
STEM-Прикарпаття Керівник: Марковецька Оксана Василівна

методистка лабораторії національного виховання Івано-Франківського ОІППО
Починок Марія Дмитрівна Починок Марія Дмитрівна
директорка КПЗО «Центр освітніх інновацій Івано-Франківської міської ради» Івано-Франківської області
STEM- проєкти

Коло питань:
  • реалізація проєктного підходу в умовах НУШ;
  • організації та проведення STEM- школи лідера;
  • з досвіду впровадження STEM-проєктів
ДОДАТКИ
Пахомов Юрій Дмитрович Пахомов Юрій Дмитрович
вчитель хімії Ліцею №24, Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
STEM- уроки

Коло питань:
  • STEM-освіта як інструмент вчителя задля покращення ефективності усвідомлення цілісної картини світу;
  • розвиток критичного мислення, емпатії та гендерної чутливості через інтеграцію в урок інтерактивних вправ
Шкіца Леся Євстахіївна Шкіца Леся Євстахіївна
доктор технічних наук, професор, завідувачка кафедри інженерної та комп′ютерної графіки Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу Івано-Франківської області
STEM-середовище – сучасний погляд в освіті

Коло питань:
  • Центр інноваційного розвитку – простір науково-технічної творчості юнацтва;
  • реалізація власних проєктів із використанням сучасних засобів проєктування та виробництва
ДОДАТКИ
Полтава-STEАM Керівник: Романенко Анжела Михайлівна

методистка центру методології та методики формування цінностей Полтавського ОІППО ім. М. В. Остроградського
Романенко Анжела Михайлівна Романенко Анжела Михайлівна
методистка центру методології та методики формування цінностей Полтавського ОІППО ім. М. В. Остроградського
Використання вебтехнологій під час організації виховного процесу. Особливості створення вебквестів виховного спрямування

Коло питань:
  • використання вебтехнологій для розвитку ключових компетентностей школярів;
  • особливості створення вебквестів виховного спрямування (із досвіду роботи обласної творчої групи педагогів-організаторів Полтавської області)
ДОДАТКИ
Ярослав Тетяна Олексіївна Ярослав Тетяна Олексіївна
педагог-організатор-методист ЗПО «Полтавський міський центр дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання» Полтавської області
Сучасні підходи до національно-патріотичного виховання

Коло питань:
  • розвиток soft skills (критичне мислення, емоційний інтелект, медіаграмотність) у дітей та підлітків;
  • етапи створення вебквесту з національно-патріотичного виховання
ДОДАТКИ
Россоха Марина Миколаїівна Россоха Марина Миколаїівна
педагог-організатор КЗ «Полтавська гімназія «Здоров′я» №14 Полтавської міської ради Полтавської області»
Створення вебквестів здоров′язберігаючої та екологічної тематики

Коло питань:
  • особливості створення квестів здоров′язбережувальної та екологічної тематики;
  • приклади веб-квестів
ДОДАТКИ
Страхова Ольга Борисівна Страхова Ольга Борисівна
педагог-організатор-методист ЗПО «Полтавський міський центр дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання» Полтавської області
Використання онлайн-ресурсів для створення вебквестів

Коло питань:
  • онлайн-платформи для створення вебквестів;
  • використання GOOGLE-інструментів, створення вебквесту за допомогою GOOGLE-сайтів
ДОДАТКИ
Шарко Катерина Олександрівна Шарко Катерина Олександрівна
педагог-організатор Гаркушинської гімназії Миргородської міської ради Полтавської області
Інтерактивне наповнення вебквестів. Використання платформи LearningApps

Коло питань:
  • інтернет-сервіси для інтерактивного наповнення вебквестів;
  • створення вправ на платформі LearningApps
ДОДАТКИ
Бугаєвська Ольга Валеріївна Бугаєвська Ольга Валеріївна
педагог-організатор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області
Освітня технологія «Едьютейнмент». Створення вебквестів на онлайн-сервісах «learnis» та «umapalata»

Коло питань:
  • едьютейнмент: виховання та навчання як розвага;
  • особливості створення вебквестів на онлайн-сервісах «learnis» та «umapalata»
ДОДАТКИ
Литвиненко Віта Василівна Литвиненко Віта Василівна
вчителька математики опорного навчального закладу «Скороходівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Скороходівської селищної ради Полтавського району Полтавської області»
Гендерночутливий STEM-урок: від ідеї до втілення

Коло питань:
  • гендерночутливий STEM-урок, який він;
  • пошук ідей для STEM-уроку;
  • досвід реалізації STEM-підходу на уроках математики;
  • лайфхаки STEM-уроків математики
ДОДАТКИ
Подгорна Тетяна Миколаївна Подгорна Тетяна Миколаївна
вчителька математики Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 ім. В. Г. Короленка Полтавської міської ради Полтавської області
Моделі математичних проєктів (з досвіду роботи)

Коло питань:
  • від артефакту до проєктного продукту;
  • калейдоскоп STEM-активностей;
  • практичні поради, результати реалізації проєктів
STEM на Хортиці Керівник: Фролов Дмитро Олександрович

старший викладач кафедри дидактики природничо-математичних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
Фролов Дмитро Олександрович Фролов Дмитро Олександрович
старший викладач кафедри дидактики природничо-математичних дисциплін КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької області
Використання об′єктів мистецтва в природничій освіті на засадах STEAM

Коло питань:
  • міжпредметна інтеграція у природничих науках;
  • залучення об′єктів мистецтва для посилення WOW-ефекту на уроках, та використання у STEM-проєктах на прикладі JET лабораторії Каліфорнії
ДОДАТКИ
Швець Юлій Олександрович Швець Юлій Олександрович
кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри інформатичної та технологічної освіти КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької області
Використання віртуальних інтерактивних симуляцій в освітньому процесі

Коло питань:
  • віртуальні симуляції та платформи;
  • використання віртуальних дослідів у навчанні
ДОДАТКИ
Іванов Сергій Аркадійович Іванов Сергій Аркадійович
кандидат технічних наук, доцент кафедри інформатичної та технологічної освіти КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької області
Відкрита платформа «evive» як інноваційний навчальний засіб у контексті STEM-освіти

Коло питань:
  • знайомство з структурою платформи «evive»;
  • дидактичний потенціал платформи «evive»
25 лютого 2022 року
Навчально-презентаційні матеріали регіональних STEM-шкіл
STEM на Буковині Керівник: Юзькова Валентина Дмитрівна

кандидат хімічних наук, доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області
Юзькова Валентина Дмитрівна Юзькова Валентина Дмитрівна
кандидат хімічних наук, доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Чухненко Поліна Сергіївна Чухненко Поліна Сергіївна
канд.хім.наук, завідувачка кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін
STEM-освітній компонент професійного розвитку педагогів

Коло питань:
  • професійний розвиток педагогів із питань STEM у системі післядипломної освіти;
  • STEM-компетентність педагога;
  • ролі вчителя та учня на STEM-уроках;
  • використання датчиків ЦВКК «Polynom» на уроках хімії, біології, географії
Дутчак Інна Григорівна Дутчак Інна Григорівна
кандидат історичних наук, доцент, старший науковий співробітник Чернівецької філії ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти»
STEАM і культура Буковини

Коло питань:
  • STEАM і особливості місцевої культури;
  • як поєднати STEM зі звичаєвою обрядовістю в позакласній і позашкільній роботі (на прикладі зимового циклу свят у Чернівецькій області)
Кондрюк Денис Васильович Кондрюк Денис Васильович
завідувач організаційно масового відділу Комунальний заклад "Чернівецький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді", кандидат фізико-математичних наук
Проєктна діяльність як засіб розвитку ключових компетентностей особистості

Коло питань:
  • проєктна діяльність із застосуванням засобів робототехніки для участі у конкурсах;
  • проєктна діяльність у курсових проєктах студентів;
  • проєктна діяльність у галузі медицини
ДОДАТКИ
Кульчак Марина Венедиктівна Кульчак Марина Венедиктівна
вчителька інформатики та математики, керівниця гуртка робототехніки середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів с. Бабин Кельменецької селищної ради Дністровського району Чернівецької області, старший вчитель
STEM освіта та гендерні стереотипи

Коло питань:
  • воркшоп “STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи.”
  • STEM-вечірка
  • проєктна діяльність як засіб реалізації STEM-освіти в школі
Купровський Дмитро Іванович Купровський Дмитро Іванович
вчитель робототехніки Чернівецького ліцею №15 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» із вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради Чернівецької області
Впровадження інтегрованого підходу при викладанні робототехніки з використанням наборів Arduino

Коло питань:
  • інтегрований підхід з використанням наборів Arduino;
  • створення проєктів на уроках робототехніки з допомогою Arduino
Николайчук Оксана Іванівна Николайчук Оксана Іванівна
вчителька математики та робототехніки Чернівецького ліцею №15 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» із вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради Чернівецької області
Освітня робототехніка як спосіб забезпечення мотивації учнів до навчання

Коло питань:
  • особливості навчання робототехніці учнів та учениць початкової школи;
  • робота з конструкторами LEGO Educations «Перші механізми», «Прості механізми»;
  • робота з конструкторами «Базовий набір»
Черлінка Любов Василівна Черлінка Любов Василівна
заступник директора з навчально-методичної роботи Чернівецького обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Чернівецької області
Форми реалізації STEM-освіти в ЗПО

Коло питань:
  • ключові критерії організації STEM-простору в закладі позашкільної освіти;
  • форми організації STEАM-занять у закладі позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму
STEM-школа на Херсонщині Керівник: Юзбашева Галина Сергіївна

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін Херсонської академії неперервної освіти
Юзбашева Галина Сергіївна Юзбашева Галина Сергіївна
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін Херсонської академії неперервної освіти
Розвиток STEM-освіти на Херсонщині

Коло питань:
  • напрями розвитку STEM-освіти на Херсонщині;
  • формування вмінь засобами STEM-освіти;
  • перспективи розвитку
ДОДАТКИ
Лукичова Наталя Сергіївна Лукичова Наталя Сергіївна
вчителька математики та інформатики Раківського закладу повної загальної середньої освіти Бериславської міської ради Херсонської області
Створення інноваційної моделі STEM-освіти у закладі (сільської місцевості)

Коло питань:
  • пошук однодумців, долучення до STEM-спільнот;
  • формула заохочення дітей до активної діяльності;
  • корисні поради, приклади з впровадження та розвитку
ДОДАТКИ
Тарасова Тетяна Сергіївна Тарасова Тетяна Сергіївна
завідувачка методичним відділом, керівниця гуртків робототехніки комунального закладу «Центр науково-технічної творчості учнівської молоді Херсонської обласної ради»
Можливості закладу позашкільної освіти науково-технічного напряму в забезпеченні безперервної STEM-освіти вихованців технічних гуртків

Коло питань:
  • система роботи зі STEM-освіти з дітьми різного віку у технічних гуртках;
  • наступність STEM-освіти;
  • обласні масові заходи зі STEM-освіти
ДОДАТКИ
Чупрун Петро Петрович Чупрун Петро Петрович
вчитель інформатики Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №30 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови Херсонської міської ради Херсонської області
Формування цілісної наукової картини світу у молодших школярів засобами STEM-освіти

Коло питань:
  • що таке «цілісна наукова картина світу» та навіщо вона потрібна;
  • робототехніка як STEM-дисципліна
  • Lego Education WeDo 2.0 як засіб формування ЦНКС початкової школи
ДОДАТКИ
26 лютого 2022 року
Навчально-презентаційні матеріали переможців, фіналістів конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок»
Лукичова Наталя Сергіївна Лукичова Наталя Сергіївна
вчителька математики та інформатики Раківського закладу повної загальної середньої освіти Бериславської міської ради Херсонської області, переможниця конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022»
Світ фантастики чи реальність, або Наскільки ви підключені?

Коло питань:
  • учнівська діяльність на STEM-заняттях;
  • визначення кількісних показників та ролі пристроїв, що приєднуються до Інтернету;
  • варіанти виконання мініпроєкту за компонентами «Охорони» та «Arduino» без «Arduino»;
  • прогнозування майбутньої діяльності – Smart Home
ДОДАТКИ
Миколаєнко Вікторія Василівна Миколаєнко Вікторія Василівна
заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителька інформатики Ніжинського навчально-виховного комплексу №16 «Престиж», переможниця конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022»
Створення проєкту «Цікаві факти про папір» за допомогою онлайн-сервісів

Коло питань:
  • проєктна і науково-дослідницька робота – шлях до розвитку творчих здібностей учнів та учениць;
  • організація колективної взаємодії за допомогою онлайн-сервісів;
  • проєкт «Цікаві факти про папір»
ДОДАТКИ
Калінкіна Надія Петрівна Калінкіна Надія Петрівна
вчителька математики, фізики та астрономії Хрестівського ліцею Хрестівської сільської ради Каховського району Херсонської області, переможниця конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022»
Фізика і глечики

Коло питань:
  • чи потрібні знання з фізики при виготовленні гончарних виробів;
  • зв′язок STEM і національних традицій при роботі в мультикультурному освітньому середовищі;
  • вивчаємо тему «Випаровування і конденсація» на практиці
ДОДАТКИ
Ліцей № 24, Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області

Пахомов Юрій Дмитрович Пахомов Юрій Дмитрович
учитель хімії;



Буждиган Христина Василівна Буждиган Христина Василівна
вчителька хімії, основ здоров′я;



Бережницька Іванна Дмитрівна Бережницька Іванна Дмитрівна
вчителька біології – переможці конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022»
ВОлоДАрка світу живих

Коло питань:
  • цілісний опис та пояснення властивостей, важливих процесів за участю води на прикладі доступних для виконання дослідів;
  • розвиток критичного мислення;
  • формування екологічної, природничо-математичної, здоров′язабезпечувальної компетентності;
  • інтеграція фасилітативних вправ задля розвитку комунікативних здібностей, емпатії та гендерної чутливості учнівства
ДОДАТКИ
Древицька Ганна Василівна Древицька Ганна Василівна
вчителька біології ЗЗСО №230 м. Києва, переможниця конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022»
Монстр Франкенштейна «своїми руками» на уроках біології

Коло питань:
  • сучасність – час, коли стирається межа фантастики та реальності;
  • нестандартна ідея для циклу STEM-уроків – основа мотивації учнівства;
  • STEM – для всіх: прості, не коштовні технології;
  • організація «Лабораторії Віктора Франкенштейна» в сучасній школі
ДОДАТКИ
Бровко Юлія Володимирівна Бровко Юлія Володимирівна
вчителька інформатики;



Кривко Наталія Валеріївна Кривко Наталія Валеріївна
вчителька інформатики, математики ліцею №33 Полтавської міської ради Полтавської області, фіналісти конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022»
Енергоефективні – нова генерація

Коло питань:
  • навіщо вчити програмування;
  • STEM-проєкт «Розв′язування компетентнісних задач за допомогою середовища програмування «Lazarus» та онлайн-сервіса «Green Logic»;
  • чи може школа сама себе забезпечити електроенергією
ДОДАТКИ
Кулик Світлана Олександрівна Кулик Світлана Олександрівна
вчителька фізики Лиманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Лиманської міської ради Донецької області, фіналістка конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2021»
Популяризація енергозберігаючого способу життя

Коло питань:
  • від навчального проєкту з фізики до сучасного STEM-проєкту;
  • STEMимо з тим, що маємо під рукою;
  • зберігаємо тепло всією родиною
ДОДАТКИ
Манжос Олена Юріївна Манжос Олена Юріївна
вчителька хімії та біології спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №57 із поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва, фіналістка конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок – 2022»
Стратегія сталого розвитку природи і суспільства через призму STEM-освіти

Коло питань:
  • формування свідомого ставлення учнівства до Концепції цілей сталого розвитку;
  • розвиток базових еконавичок та умінь засобами STEM-освіти;
  • визначення напрямів досягнення цілей сталого розвитку при проведенні мінідосліджень та шляхи їх впровадження в життя пересічного громадянина
ДОДАТКИ